רהיטי LAYA (להלן "האתר") מופעל ע"י LAYA ח.פ 200690253 בע"מ
השלמת תהליך הרישום לאתר ואישור התיבה “מסכים לתקנון האתר” פירושה מתן הסכמתך להיקשר בהסכם זה על כל תנאיו.
החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
רשאים לרכוש באתר בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
תנאי מוקדם לתוקף רכישה של משתתף במכרז הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות
השימוש באתר החברה כפוף ישירות למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה ומבלי לגרוע מהאמור במדיניות הפרטיות של האתר.
בעת השימוש באתר הגולש (להלן: "הגולש" ו/או "המשתמש" ו/או "הרוכש" ו/או ""הלקוח") מתחייב שלא להשתמש בתכניו השונים של האתר לרבות תמונות, סימנים מסחריים, קטעי ווידאו ,טקסטים וכיו"ב.
הגולש מאשר בעת גלישה ו/או בעת רכישה להנהלת האתר להעביר את פרטיו לחברות קשורות לאתר כמו חברת שליחויות , לספקי המוצרים ככל שמדובר בחברת הובלות חיצונית ולספקי שירותים דומים, לכול עניין הקשור למוצר שנרכש לצורך אספקת המוצר או השירות שהוזמנו באתר לרבות הצעת מוצרים ושירותים קשורים הכוללים שירותי דיוור , פרסום ושיווק.
החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות השימוש באתר כמו כן החברה לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי בקשר עם בעיה טכנית המונעת לבצע רכישה באמצעות האתר ואו בהתאמה לעדכן הזמנה ו/או לבצע פעולה באתר.
החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי גולשים באתר לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של גורם שאינו קשור עם החברה כמו תקלות בהקשר עם הגלישה באתר לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת השונים ולא תהייה אחראית באופן כלשהו לתקלות או שיבושים ברשת האינטרנט או בקווי התקשורת השונים.
החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש לרעה במידע ללא הסכמה מהמשתמש למעט על פי דין . להבהרה – מידע לגבי משתמש (להלן: "הגולש" ו/או "המשתמש" ו/או "הרוכש" ו/או ""הלקוח") שיכול לכלול בין היתר, את כל הפרטים שמסר לאתר, ישירות או בעקיפין, במועד הרישום לקבלת מידע פרסומי /או בעת ביצוע הזמנה /או בקשה ליצירת קשר /או לאחריו לרבות פרטים הקשורים ונובעים מפעילותו באתר ומידע שנאסף אודות המשתמש ופעולותיו במהלך גלישה וביצוע פעולות באתר ולגבי שמירת מידע והעברתו.
למשתמש ידוע (להלן: "הגולש" ו/או "המשתמש" ו/או "הרוכש" ו/או ""הלקוח") והוא מאשר כי כל מידע לגביו יישמר במאגר המידע של אתר החברה כדין. ומבלי לגרוע מכלליות האמור, בזמן הרישום לאתר, הגולש (להלן: "הגולש" ו/או "המשתמש" ו/או "הרוכש" ו/או ""הלקוח") מאשר לחברה לאגור מידע שמסר ולהעביר ככל שיידרש לחברה לצדדים קשורים לרבות חברות הקשורות עם האתר .
תקנון זה יפורש וייאכף בהתאם לדיני מדינת ישראל בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידי גולש בחנות זאת, והתקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
הגולש מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמת הגולש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם הגולש לא מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות , בדרך נוחה, קלה ומהירה, ממיטב היצרנים בארץ ובעולם.
המוצרים המוצעים
עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג ” דף מכירה” , דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה, פירוט על מרכיביו, מידות, תנאי תשלום, ימי אספקה, תנאים כלליים למכירה ואת מחיר המכירה ( להלן: דף המכירה) וכמו כן את פרטי סימון המוצר המלאים
פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע”י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות.
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
במכירה רגילה רשאי כל משתתף להשאיר פרטים בעמוד “סל הקניות” ונציג החנות יצור עם המשתתף קשר לצורף השלמת ההזמנה (פרטי כרטיס אשראי וכדומה) או רשאי המשתתף ליצור קשר במענה הטלפוני של החנות או דרך ווטסאפ , כפי שמפורסם באתר.
השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון של המשתתף תוך 2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי היבואן
לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא , לאחר בחירת שם
משתמש וסיסמא , יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס’ טלפון , וכד’
הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל- “מבצע פעולה”
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק
מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור
ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה
לאחר אישור העסקה , המכירה תירשם במחשבי החנות.
חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס
האשראי , לאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי.
הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה
לנכונות הפעולות.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים
ואזרחיים.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות
לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע”י חברות כרטיסי האשראי
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע”י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת
ניתן ליצור קשר ישירות עם החברה לצורך בירור פרטי ההזמנה וקבלת אישור ההזמנה עם אישור לא הגיע למייל הרוכש. באמצעות מייל לכתובת laya@mail.co.il או בטלון שמספרו : 070-4367138
ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ( להלן: החוק)
ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות ו/או הודעה טלפונית למוקד השירות של האתר.
במקרה של ביטול העסקה טרם האספקה, החברה איננה גובה דמי ביטול ומחזירה החזר כספי מלא.
אם סופק המוצר ללקוח , חלה עלות החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח. עלות החזרת מוצר: למוצר שלא נפתח מאריזתו המקורית – דמי המשלוח הנקובים במכירה. + 50%
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש.
החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים::
*נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר
*אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
*במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין
לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים בהזמנה אישית ,מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להעתקה ושכפול ו/או עם הצרכן פתח את אריזתם המקורית או לאחר שעברו 14 יום מיום קבלת המוצר.
לאחר ביצוע ביטול עסקה, זיכוי על תשלום והחזר על הקניה של הלקוח יבוצע על פי זיכוי אותו כרטיס אשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה ו/או עם בהעברה בנקאית ,הכול לפי ובהתאם לשיקול דעת של החברה.
ביטול העסקה יעשה באמצעות משלוח הודעת הביטול בדוא"ל לכתובת laya@mail.co.il ו/או למספר הפקס שמספרו 070-4367138 או בדואר רשום לכתובת המשכית 22 הרצליה מיקוד :4673322
ביטול עסקה בהתאם להוראות חוק מכר מרחוק
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
א. כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הצרכן”).
ב. באופן כללי, (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים): רכישה של מוצר ניתנת לביטול מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלתו.
ג. ביטול של עסקה שבוצעה באתר ייעשה ע”י פניה למנהלי האתר, באמצעות כפתור
“בקשה לביטול הזמנה” הממוקם בתחתית העמוד הראשי, או בכל אמצעי תקשורת המפורסם באתר, לרבות שיחת טלפון, הודעת אימייל או בפקס.
ד. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה למפרט או עקב איחור באספקה או הפרה אחרת של תנאי החוזה, תוחזר התמורה (באופן בו היא שולמה) במלואה ללא חיוב כלשהו.
ה. במקרה של ביטול מסיבה אחרת רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ (הנמוך מבניהם).
ז. במקרה של החזרת מוצר לאחר שמצבו השתנה לרעה בזמן שהיה ברשותך, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח, לחברה זכות לתבוע את נזקיה בגין ירידת ערך המוצר.
ח. במקרה של ביטול לאחר קבלת המוצר, המוצר ללא פגם וארוז באריזתו המקורית, וברצונך בשירות ההחזרה של החברה, עלות ההחזרה תהיה כעלות המשלוח של המוצר.
ט. במקרה של ביטול לאחר קבלת המוצר, ללא אריזה מקורית, תגיע החברה אל בית הלקוח עם אריזה חלופית, תארוז את המוצר ותחזיר אותו למחסני החברה.
במקרה זה, המוצר נפתח במחסני החברה, עובר בקרת איכות והחלטה אם יוחזר למכירה כסוג ב’.
תהליך זה כרוך במשאבים רבים (עלויות הובלה כולל החזרה למחסן, אריזת המוצר ובקרת איכות במחסן) ולכן עלות ההחזרה במקרה זה הינה כפול ממחיר המשלוח ששולם.
י. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14(ג) ד לחוק הגנת הצרכן כדלקמן:
טובין פסידים
טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן
לידיעתכם, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים. עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש.
פרטי העסקאות לרבות מחירון ועלות ההובלה וההרכבה מפורטים בכל עסקה ועסקה בהתאם לאופייה ותנאיה [להלן: "הטובין" ו/או "המוצר"].
החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת
החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי
אספקת המוצר/ים תיעשה לתוך בית הלקוח וכנגד חתימה על תעודת המשלוח. למען הסר ספק, לא ניתן להשאיר מוצר מחוץ לבית הלקוח
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
*כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע
*שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים
*כל סיבה שאינן בשליטת החברה
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי
עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג הזמנות אשר יתקבלו במערכת בימים אשר אינם ימי עבודה יטופלו עם חידוש זמני העבודה
זמני הספקת מוצרים שלנו עומדים על 14-30 ימי עסקים לא כולל חגים וימי שישי שבת ,מיום ביצוע הזמנה.
ניתן להזמין את המוצר המבוקש ישירות דרך האתר או בשיחה טלפונית או בדוא"ל או בפקס אל נציג השירות שיקבל ויטפל בהזמנתכם.
האתר מקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצעים למכירה וכאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך. אם לאחר ביצוע ההזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך שני ימי עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי שווה ערך או קבלת זיכוי כספי מלא ששולם. אנו מתנצלים מראש על טעויות עם ימצאו באתר.
במידה ויהיה באתר טעויות הקלדה בתיאור המוצר או במחיר, או אם בהזמנתכם חלה טעות כזאת אנו נעדכן אתכם בדבר הפרטים הנכונים על מנת שתוכלו לשנות, לאשר או לבטל את הזמנתכם.
משלוח הטובין מבוצע באמצעות החברה ומובילים מטעמה ואו ע"י דואר ישראל ואו באמצעות חברת שליחויות לכתובת שצוינה בהזמנה.
דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה לרבות הובלה מעל קומה שלישית ללא אפשרות לשימוש במעלית או לחילופין הובלה אשר דורשת אמצעים מיוחדים לצורך הכנסת טובין לבית הלקוח/העלאתו לרבות אילוץ לביצוע פירוק ו/או שימוש במנוף.
במקרה של הזמנות מיוחדות כמו הזמנה במידות מיוחדות או גוונים מיוחדים וכד', זמן אספקה ייתכן להיות ארוך יותר .
להזמנות מיוחדות יתווספו תוספות בהתאם למחירים של הספקים בהתאם לשינוי והצורך, ולא יהיה ניתן לבטלם מכל סיבה לאחר ביצוע ההזמנה והתחלת הייצור. כאמור הזמנות מיוחדות לא ייתן לבטל מרגע אישור ההזמנה והתחלת הייצור אף לפי תקנות הגנת נצרכן (ביטול עסקה) תשע"א 2010
אספקת המוצרים תעשה באופן הבא ולפי הקטגוריות הבאות:
דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח בנפרד או במסגרת התשלום בגין המוצר
דמי המשלוח יגבו בהתאם לקטגוריות הבאות:
1- חדרי שינה וארונות (מיוצרים בישראל) כמפורט באתר
2- ריהוט משרדי וריהוט ביתי: בין 350-700 תלוי באזורי החלוקה
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ”ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים
אנחנו בחברת LAYA רהיטים עושים כמיטב יכולתנו לשרת אתכם נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כי שירות טוב עבור לקוחות שלנו זה מעל הכול עבורנו. ניתן ליצור איתנו קשר בכל שאלה ,עם זה בנוגע למוצר או מפרט טכני או מחיר, או כדי לקבל מידע נוסף על תפעול ואנו נעשה את המיטב לתת מענה לבעיה ושאלה. נציגי שירות לקוחות שלנו כאן כדי להנעים את חווית הקניה שלכם ולעזור לכם להתמצאות באתר ולבצע רכישה בצורה הכי קלה ובטוחה. בכל שאלה או בירור בכל נושא שהוא ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות מייל לכתובת . laya@mail.co.il או בטלפון שמספרו : 077-4367138
שעות פעילות המענה הטלפוני הינם: ימים א-ה משעה 9.00 ועד השעה 18.00
מעבר לשעות פעילות המוקד הטלפוני ניתן להשאיר הודעות בערוצים הנ"ל
נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה
אבטחת מידע פרטיות בחנות
החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע
החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול
האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות
החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה
אייקונים(ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה
אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות
רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות
נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים